Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Personel Alımı Duyurusu
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, yeni personel alımı için başvuruları belirlenen takvim çerçevesinde Kariyer Kapısı üzerinden kabul edecektir. Adayların başvurularını yapmak için herhangi bir kuruma gidip bizzat başvuruda bulunmalarına gerek yoktur. İlgili ilan, başvuru tarihleri, başvuru şekli ve yöntemleri gibi detayları içermektedir. Adayların değerlendirilmesinde ise 2022 yılında yapılan KPSS puanları esas alınacaktır.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Personel Alımı Başvuru Tarihleri
Adaylar, başvurularını 24 Ocak 2024 – 4 Şubat 2024 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı-Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım sistemine (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) giriş yaparak gerçekleştirebilecekler.
Hangi Kadrolara Alım Yapılacak?
- Büro Personeli: 35
- Destek Personeli: 27
Personel Alımı İçin Gerekli Şartlar
- 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesinde belirtilen şartları taşımak.
- Müracaat tarihi itibarıyla herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik, yaşlılık veya malullük aylığı almaya hak kazanmamış olmak.
- Son başvuru tarihi itibarıyla 35 (otuz beş) yaşını doldurmamış olmak.
- Askerlik çağına gelmiş erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak.
- Kamu kurum ve kuruluşlarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak çalışmıyor olmak (farklı unvana yapılan başvurular hariç).
- Kamu kurum ve kuruluşlarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak çalışmakta iken, son bir yıl içinde hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi sebebiyle kurumlarca sözleşmesinin feshedilmemiş olması veya sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı feshetmemiş olmak.
- Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek bir hastalığı bulunmamak.